یکی مث من چشماش هرشب...

یکی مث من چشماش هرشب...
دیدگاه ها (۲)

.......❤

کجا میری؟؟

شاید مرگ

ولی میگذره...

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه🥲

.همیشه حسرتِ داشتنِ یکی مث خودمو میخورم👋🏽💔.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط