آهای ادم رباکجایی بیادیگه منتظرم بدزدیم😂❤

آهای ادم رباکجایی بیادیگه منتظرم بدزدیم😂❤
کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️
دیدگاه ها (۳)

عه کاری که من دیروزکردمممم😂😂کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

قلبی که هیچ وقت ترمیم پیدانکرد😪💔کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

منی که باگریه اش گریه ام گرفت😢😪💔کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

و اون یک نفرBTSکه تا ابد فراموش نمیشن🩹❤کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

بااجازه سلطان پستشون کپی شد

اهای حرام زاده هااا من هنوز زنده، من منتظرم امی کصکش ارت مشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط