غمگین ترین آدما....

غمگین ترین آدما....
دیدگاه ها (۳)

معذرت میخوام...!

تو بهترین دوستمی!

مسخره نکن!

چرا زندگی اینجوری شد؟! :)

تو سینه عصبی ترین ادما میتپه:))

بزرگترین ضربه هاراخوب ترین ادما میخورن واسه خوبی هاتون حدبذا...

به طرز عجیبی عاشق اینم که ادما جلو عشقشون زانو میزنن حتی اگر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط