و خدا می‌دونه الان چقدر عصبی و فشاریم🚶🏼‍♂️💔

و خدا می‌دونه الان چقدر عصبی و فشاریم🚶🏼‍♂️💔
دیدگاه ها (۶)

..🚶🏼‍♂️

حق..

🎀🛐🛐🛐<<<<<

...

یا خدا چقدر عصبی بود😂😂

الان که دقت می کنم چقدر چاییم تیره ی 🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط