دقیقا من فکر میکنم آدم بدیم آدمی که باعث گریه ی همه میشم

دقیقا من فکر میکنم آدم بدیم آدمی که باعث گریه ی همه میشم آدمی که همه ازم خسته شدن و کسی دوسم نداره ولی همیشه ورژن خوبم رو نشون دادم تا کسی وقتی پیشمه همچین حسی نداشته باشه مثل من نشه
دیدگاه ها (۳)

بپرسینmoons ها

😔بیای ن مثل بزرگ تر ها نشیم به هم کمک کنیم شاید دنیا جای بهت...

بین دو دنیا p17

خسته شدم از همه چیز ، از خودکشی ، از الکی خندیدن الکی استیکر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط