از‌این‌همه‌ارامشو‌گرما

از‌این‌همه‌ارامشو‌گرما
ک‌قراره‌تبدیل‌شه‌ب‌طوفان‌سرما...
دیدگاه ها (۰)

غربت‌تازیانرو‌میزنه‌بهش‌...

مثل‌من...

کاش‌یکم‌فکر‌میکردی...

انتظار‌ازت‌ندارم 🙂....

ژاپنی چقدر قشنگ ایرانی را تعریف کردن

با این تفاوت ک وقتی عصبی میشم،دیگه تو روی شما واینمیسم...گذر...

تو این عکس.... کسی ک به کیساکی ک بغض کرده نگا کرده؟ کسی ب را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط