چاووشی و سرلک

دیدگاه ها (۱)

تقدیم به همشهری های شیرازی خووم

چه‌ کنم با غم خویش؟که گهی بغض دلم می ترکد،دل تنگم زِ عطش می...

چاووشی

ویسگون

چاووشی 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط