من وقتی به خودم جلو اینه نگا میکنم:)

من وقتی به خودم جلو اینه نگا میکنم:)
دیدگاه ها (۵)

متنفرم:/

خوبع ولی بعدش باز میفهمی چه جنده ایه😐🤌

فقط اهنگ:)

ولی من از خیلی ادمای خوب بهترم :)

من وقتی زیاد کیدراما نگا میکنم🤭

خودم اینارو گرفتم وقتی داشتم نگا میکردم:))خیلییی خوشگل و قشن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط