بدون تلاشمو کردم واسه تو،،،،

بدون تلاشمو کردم واسه تو،،،،
ولی تموم شد 🙂
دیدگاه ها (۰)

درسته با هات قهرم🥺ولی نمیتونم بزارمت کنار

سریال وقتی که تلفن زنگ خورد هست خیلی قشنگه و قابل درک🥺🙃دوازد...

و اما آذر ماهی که کنار دستمه

تنک میشه دلت واسه کی

بدون تلاشمو کردم واسه تو...💔

بی منم اگه رفتی؛بدون تلاشمو کردم واسه تو:)🖤💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط