کدومشون و بیشتر دوست داری ؟!

کدومشون و بیشتر دوست داری ؟!
من نمی دونم چی بگم 😭
دیدگاه ها (۵)

یعنی واقعاً واکنش مریم چی بود اگه میفهمید شیرین دیگه نیست🥲

طوریکه دوست دارم تابستونو با دوستام بگذرونم🥲

....🥲💔بچه ها حالتون خوبه ؟

نمی دونم چی بگم 🫤

blackpink

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط