آدما اینجورین :)

آدما اینجورین :)

وقتی چیزی رو می خوان ارزوی داشتنش رو میکنن

اما وقتی دارنش دیگه نمی خوانش:)
دیدگاه ها (۰)

اگه لایکش زیاد شه تهیونگ هم میزارم

همینم درسته😐😂👍

بیگ هیت بد بخت چی میکشه از دست اینا😂🤣👍

بچه ها نگران نباشین خانومه لزبینه 😐👍

پسرا به دختری که همه می خوانش خیانت می‌کنند و میرن دنبال دخت...

به ولله نمی دونم چرا اینجوری می شهههه. کیا اینجورین؟؟؟

وقتی هنوزم نمی خوان همدیگرو گردن بگیرنسریال:#دربرزخ#سریال_تر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط