مگه میشه تو باشی و من با این همه دلتنگی، تنها بمونم؟
مگه میشه تو باشی و من با این همه دلتنگی، تنها بمونم؟
مگه میشه اسم تو رو صدا بزنم و جوابی نیاد؟
اگه گاهی ساکتی، یعنی داری قلبمو قویتر میکنی برای روزای سختتر…
ولی خودت گفتی:
“أنا جَلیسُ مَن ذَکَرَنی…”
من همنشین کسیام که منو یاد کنه…
من که یاد تو کردم… حالا نوبت توئه که آرومم کنی
#خداهست #خدایاشکر #تنهایی#آرامش #توکل #خداباماندگار #إنسان#روزهای_خوب_خواهد_آمد #خدا
مگه میشه اسم تو رو صدا بزنم و جوابی نیاد؟
اگه گاهی ساکتی، یعنی داری قلبمو قویتر میکنی برای روزای سختتر…
ولی خودت گفتی:
“أنا جَلیسُ مَن ذَکَرَنی…”
من همنشین کسیام که منو یاد کنه…
من که یاد تو کردم… حالا نوبت توئه که آرومم کنی
#خداهست #خدایاشکر #تنهایی#آرامش #توکل #خداباماندگار #إنسان#روزهای_خوب_خواهد_آمد #خدا
- ۵.۹k
- ۱۷ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط