منم چشام رو گذاشتم تو ویتیرنننن

منم چشام رو گذاشتم تو ویتیرنننن
دیدگاه ها (۸)

چرا؟ :)

سکوتی میکنم درحد فریاد...

Helloooo

یکی بهم تو پیوی گفت میشه از آهنگایی که گوش میدی بزاریمنم وید...

منم از اینا رفتممم✨️مدیونید فکر‌کنید چون اصلا خواننده هارو ن...

- کسی جز من تو رو دوس نداره اینو از چشام میتونی بخونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط