سلام بچه ها

سلام بچه ها
ببخشید که خیلی وقت نبودم چون مدرسه ها شروع شده و من فقط آخر هفته ها میتونم گوشیم رو بردارم
بازم ببخشید
دیدگاه ها (۱)

بچه ها چون مدرسه ها شروع شده دیگه نمیتونم فعالیت کنمببخشید😔😔

سلام بچه ها ببخشید که یه هفته نبودم 😞اما یکشنبه ۱۰ پارت رو م...

سلام بچه ها، ببخشید این چند وقت نبودم🙏برای گوشی و اینترنت ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط