فکر کردی نبودتت برام راحته

فکر کردی نبودتت برام راحته
ولی نبود ...
دیدگاه ها (۰)

خدیااااا چراااا من؟؟؟

هنوز با نبودنت کنار نیومدم،🥺😞

واقعا انقد کینه ای و بدبختی که از اومدنم گزارشم کردی؟🤣🤣بکیر...

دبگه برام مهم ترکم کردی

ته نامردی و رو کردی برام...مجیدیحیایی#

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط