واااای این آهنگ و اجرا کردن دوشنبه😭😭

واااای این آهنگ و اجرا کردن دوشنبه😭😭

#D_DAY_TOUR_LA3
دیدگاه ها (۲)

چرا اینقد خوبه، چرا اینقد بی نقصه، چرا اینقد زیباست، چرا این...

زبانم از توصیفش قاصره....

طوری که خنده های جیمین روحم رو نوازش میکنه ... #درخواستی #اس...

پارممممم چرا قیمه هارو میریزید تو ماستا

واااای این ۳تا سریال واقعا قلبمو ماله خودشون کردن😭

واااای این خیلی غم داشت

خبر ندارمم اجرا کردن یانه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط