چایی+بی برقی+گرمای شدید=بهشت🤌💝

چایی+بی برقی+گرمای شدید=بهشت🤌💝
همش گوشته🛐😂
دیدگاه ها (۲)

دقیقااااااااااااااااا🤦کی دلش میخواد😭

یه فالومون نشه‌؟🤌🛐🥹فالو شه🥹🛐@ainoor66

حرفتون چیه؟بگید ببینم🫵🥹

من وایب خوبی از اینا میگیرم.....🛐✨تو چی؟

بچه ها راستش یه چیزی میخواستم بهتون بگم من افسردگی شدید دارم...

🎥تداوم گرمای هوا و افزایش دما تا سه شنبه در کشور🔹️چهارشنبه و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط