وای خیلی خوبه

وای خیلی خوبه
جوری که کارما رو میگن
میگه کاما ای قدا😭😭😭😭
دیدگاه ها (۶)

یکی از یکی عزیز تر🤌🤌😔😔

استایل چیز کارماشون رو خیلی دوس داشتم به شدت بهشون میاد😀😀😀

کپی شد؟

خیلی کیوتن وای ای کاش منم اونجا بودم چه خوبه اسمتونو بیارم 😍...

وای خیلی خوبه😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط