همیشه یه گزینه بودم...

دیدگاه ها (۰)

...

میدونی..

ابی...

هوم...

من همیشه یه ناکافس بودم و میمونم

همیشه تو زندگیم اون ادم دو شخصیتی بودم که یه روز نیما و یه ر...

نیکا خانوم چیز نیما خانوم من گزینه هارو انتخا بنکرده بودم بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط