یکی بود یکی نبود.که بعد رفتنش غیر از غمش هیچکس نبود...!

دیدگاه ها (۱۹)

و ما سالها اندوه را به دوش کشیدیم و صبح طلوع نکرد...!

آینده داره مغزشو میگاد هر روز...!

همچی گرون بود ما هم که فقیر عالم...!

سکوت حرف بیشتری برای گفتن دارد...!

غمش زیاده...

غمش زیاده ..

NAZANINNNNNN

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط