کاش دیگ نیای تو خوابم..

کاش دیگ نیای تو خوابم..
دیدگاه ها (۰)

این چ حسیه دلبررررر

ضربان قلبت بهترین آهنگ دنیاست دلبرررم

نمیخوام کسی تو رو ببینه جز من ..

خیلی دوستش دارم ... 💞

کاش حداقل بیای تو خوابم

ولی من برگشتنت رو نمیخوامفقط میخوام از فکر و قلبم بری بیرون ...

اگه تو نیای مردم..... 🫠💜✧༺♥༻✧✧༺♥༻✧✧༺♥༻✧#vbina #BTS #ARMY #Na...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط