kimtehkookbts2013 40180900

دیدگاه ها (۰)

احساسی باشی باختی منطقی که باشی شاید نبری ولی هیچوقت نمیبازی

همه همینیم والا پس الکی غصه نخورید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط