دوستان جدیدا

دیدم که خیلی هاتون پست های غمگین لایک میکنید لطفا لطفا خواهشا اگر کسی نیاز داره با یکی صحبت کنه لطفاااااا دریق نکنه که با من حرف بزنه من با تمام وجودم به حرفاتون گوش میدم و باهاتون همدردی میکنم☺️
دیدگاه ها (۷)

😞😮‍💨😫

بهترین حس دنیااااا

من قطعا شرکت خواهم کرد

.....

.پست موقت.سلامسلام، مورنا ام و میخوام درمورد ی موضوع هایی با...

میخواستم یه چیزی بگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط