خب اومدم فقط بگم خدافظ
خب اومدم فقط بگم خدافظ
من همتون رو دوست دارم و هیچ کدوم تون رو فراموش نمی کنم
میخوام از ویس برم بخاطر اینکه گوشیم گم شده و مامانم هم گوشیش رو دیگه بهم نمیده
اگر تا قبل از مهر گوشیم پیدا شد یا گوشی گرفتم دوباره میام ویس
دعا کنید پیدا شه
خدافظ
#off
من همتون رو دوست دارم و هیچ کدوم تون رو فراموش نمی کنم
میخوام از ویس برم بخاطر اینکه گوشیم گم شده و مامانم هم گوشیش رو دیگه بهم نمیده
اگر تا قبل از مهر گوشیم پیدا شد یا گوشی گرفتم دوباره میام ویس
دعا کنید پیدا شه
خدافظ
#off
- ۱.۵k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط