.

.
همیشه حسرتِ داشتنِ یکی مث خودمو میخورم👋🏽💔
.
دیدگاه ها (۴)

اعتماد جندس نباید بکنیش 🗿✨

🇬🇧⃝بی تفاوت تر از همیشه..⚔🖤

حسرت میخورم که چرا باید آی در قسمت اول بمیره

( چقدر قشنگه داشتن یکی که همیشه اینجوری بهت افتخار کنه )🥹🤗

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط