ولم کنید اول اون دختری زشتو می‌کشم بعد تو رو تهیونگ خان.

ولم کنید اول اون دختری زشتو می‌کشم بعد تو رو تهیونگ خان.
تهیونگ کشتمت🔪🔪🔪
دیدگاه ها (۱۴)

😏

بگین ببینم قشنگه؟برای عروسیم اینو می‌پوشم

آرمی بی تی اس رو فراموش میکنی؟

من دارم میمیرم گریم بند نمیاد کمک

"سکوتم با تو"ژانر " عاشقانه " بی ال " غمگین " اکشن " مافیایی...

ملک خان☀️💎👑اون دختری که جوری لباس می پوشه که انگار می‌دونه ر...

نه ادمی رو که خوندم روش نقاشی می کشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط