اینقدر از بدی آدما نگذریم

دیدگاه ها (۲)

درس خوبی بود👌اگه آرامشت مهمه باید ذره بین توی دستت رو بزاری ...

وقتی کودک حرکت می کند: یک معجزه در درون است

از خدا نگذریم واقعا مایکی خیلی جذابههههه

ولی از حق نگذریم فناف هم خیلی باحاله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط