ادیت ساخت خودوم
دوزتان گل این ادیت مال حداقل دوهفته پیشه ک گزاشتم موقع شروع تابستون و تموم شدن امتحانات بپستمش.
خب دیگه با عرض پوزش ک خراب کردم🤓
راستی شیش ساعت زمان برد
خب دیگه با عرض پوزش ک خراب کردم🤓
راستی شیش ساعت زمان برد
- ۶۵۰
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط