gwdamin7432 71460209

دیدگاه ها (۰)

الهی آمین....

قصّه‌ی آن نتوان گفت مگر روز وصالهر چه بر خسته‌دلان در شب هجر...

نظرتون راجب به اینکه رمان بنویسم چیه؟

در بطن اسرائیل چه می گذرد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط