همه بد از این که مردن عزیز تر شدن..یعنی منم عزیز میشم برا

همه بد از این که مردن عزیز تر شدن..یعنی منم عزیز میشم برای ادما؟..
دیدگاه ها (۴)

همه ی عکسایی که از خودم گذاشته بودم و حذف کردم..چقدر زشتم/:

چقدر این اهنگرو دوس دارم🗿✨️

من فقط به بقیه اهمیت میدم..نه به خودم..

وایب من که جرت بود فقط شب یلدارو آورد..

کاری که ادما با ذوقم کردن.......

می گفت.... دبگه این ادما(بد لاشین) بسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط