بدون من زندگیشون بهتر بود

بدون من زندگیشون بهتر بود
دیدگاه ها (۰)

هعی 🥲

رابطه ما از پیش تموم شده بود

هیچ وقت

اون مال من نبود🙃

همشون یک نفرو تو زندگیشون از دست دادن.........

نه گوشی رو گذاشتن زمین به زندگیشون رسیدن🤣

اسپایدرمن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط