غم په خندگ زیان نبی درد په گریوگ

غم په خندگ زیان نبی درد په گریوگ
دیدگاه ها (۲)

خسته از کسایی که دورنگ بودن یه با ما خوب پشت ما بد تنهاوک

عه جهان دوکا هی این جهان همش فریبه

انکه در دل ما بود درد دلش یکی دیگه بود 😑😑🥀😔

زندگی ماهم شده انتظار

نه غم و اندیشه ی سود و زیان نه خیال این فلان و آن فلان گر هز...

ایران core :

میپیچم از درد و غم اسیرم... #کربلایی_حسین_ستوده🎤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط