ویییی

ویییی
ولی من هنوزممم میخوامششش
دیدگاه ها (۱۲)

ژنتیکیه

الو تنها میوه ایه که همه دوسش دارن ولی انتخاب اول هیچکس نبود...

تویی که بیشعور بودنوانتخاب کردی!

من دندونام گس میشهه

میخوامشششمن ساعت ۱۲ شب درحال پست گذاشتن واسه شما عشقا که فال...

ویییی🥲

ویییی.❤️🫠🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط