و ناگهان به یاد آنچه با تو گذرانده بودم گریستم.

و ناگهان به یاد آنچه با تو گذرانده بودم گریستم.



#اهنگ
دیدگاه ها (۰)

نِمیدونَم راهِ حَلِش زَدَنِ رَگَمهِ یا پَریدَن اَز پُشتَ بوم...

قربانی میگه:غمامو بغل کن ؛ شاید خنده برگشت:))!#اهنگ

او جبرانِ تمامِ رنج‌های من است.#اهنگ

به قول شهرزاد:خاطره ها که نمیمیرن، میمیرن؟!#اهنگ

و ناگهان به یاد انچه با تو گذرانده بودم،گریستم...

ناگهان باز دلم یاد تو افتاد و شکست #رهبر_شهید #ایران #

ناگهان باز دلم یاد تو افتاد شکست💔🌱˼کُـنـج‌حَــرَم˹🎒

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط