گریه های ویدا سر خاک پیمان ....

گریه های ویدا سر خاک پیمان ....
الا چطور مرگ تورو تحمل کنیم فرشته،آسمانی :)
دیدگاه ها (۰)

داستان مرگ ویدا

الهی بمیرم واسه اون چهره معصومت ویدا جونم اگر بدونی چ شبایی ...

چقدر من گریه کردم سر مرگ ملکه

ولی باز هیج فرشته ای حق نداره گریه کنه باشه؟مخصوصا فرشته های...

سر این عررررررر زدم گریه کردماااا گفتم باهم گریه کنیم😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط