◾️آدمها مثل کتابند!
◾️آدمها مثل کتابند!
از روی بعضیها باید مشق نوشت و آموخت
از روی بعضیها باید جریمه نوشت و عبرت گرفت
بعضیها را باید نخوانده کنار گذاشت
و بعضیها را باید چندبار خواند تا معنیشان را فهمید!👍💯👌
از روی بعضیها باید مشق نوشت و آموخت
از روی بعضیها باید جریمه نوشت و عبرت گرفت
بعضیها را باید نخوانده کنار گذاشت
و بعضیها را باید چندبار خواند تا معنیشان را فهمید!👍💯👌
- ۶.۶k
- ۰۸ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط