- بی‌تو‌ تاریک نشستم، چراغِ که شدی؟!

- بی‌تو‌ تاریک نشستم، چراغِ که شدی؟!




#اهنگ
دیدگاه ها (۰)

و چه احساس نجیبی‌ست که با دیدن تو طلبِ عشق زِ بیگانه ندارم ه...

چرا دیگه به آدما اعتماد نمی کنی؟!#اهنگ

‐ بمان برای ِکسی که می‌داند معنی ماندن را؛#اهنگ

هعیی#اهنگ

⁨ ⁨ دنیا به اندازه‌ی کافی تاریک هست ،شما چراغ یکدیگر باشیدبگ...

خوشاروزی که بودی تو چراغ منزلم 😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط