کاش از هموم اول نمیخندیی 😭😭

کاش از هموم اول نمیخندیی 😭😭
دیدگاه ها (۰)

واقعا ادما مسخره ی شماها نیستن

خیلی حس خوبی🤣🤣😁😁

حالا هی برو بیا صدبارم هرچی میخای بگو دربارم

من نمک گیر همون چای عراقیشم... #امام_حسین #کربلایی_حسین_ستود...

ای کاش میشد،ای کاش میموند ای کاش وای کاشهمه ماپرازحسرت کاش ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط