فرقی نداره کجا باشی،آدم دلتنگ همه جا دلتنگه:)❤️‍🩹

فرقی نداره کجا باشی،آدم دلتنگ همه جا دلتنگه:)❤️‍🩹
m🐌
دیدگاه ها (۱)

یه وقتا با همه اوکیم جز خودم🖤!

بی شک مرتضی پاشایی باید آقای صدا میشد :)🛐🛐

ببین😉همه جوره هستم 🫂هر موقع که بخوای ⭐هر زمان 🥲هر مکان 👾جونم...

بی صدا رفتم که این درد بهت حالی کنم 🥀من اصن با تو خدافظی کنم...

تو برا اونا بچ باشی فرقی نداره🐚

ادم دلتنگ چیزیه که هیچ وقت نداشته نمیشه:)💔

رنج بکشم فرقی نداره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط