دلم برای لایو های نصفه شبی جونگکوک تنگ شد🥲

دلم برای لایو های نصفه شبی جونگکوک تنگ شد🥲
دیدگاه ها (۵)

نه من نمیخندم😔

ای بنازم ننه😂

اصن بهترین شیپ🤣

دعا میکنم معنیش رو نفهمید چون رو آهنگش کراش دارم😂

نصفه شبی دارم پست میزارم قدرم رو بدونیددد

آخه نصفه شبی چرا من باید اینو ببینم؟؟؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط