با تنهایی مشکلی نداری؟

با تنهایی مشکلی نداری؟
دیدگاه ها (۱۱)

حس میکنم هنوز سکتتون ندادم😎🤙🏻🚶🏻‍♀️

بعدن بت بگم مشکلی نداری؟

اونقدر ریختی تو خودت که دیگه حس می‌کنی جا نداری!؟👣💘همیشه تنه...

جدی منی که بارساییم رفیقام رئالین و ما هیچ مشکلی نداریم بلکه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط