خب دیگه دلیل زنده‌موندن نمیمونه مگه‌نه؟🙃💔

دیدگاه ها (۰)

😏

خیل خب ولی از‌اول میدونستم نباید به دنیا بیام🙃

نجاتم بدید...

بگید

خب بالاخره بازش کردم🙂👍اسلاید دوم خیلی جایی قشنگه و خوبیه تو ...

برای زنده موندن موزان صلوات بفرستید

_زندگی‌شاد_

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط