خدایا به جوانی ام قسم شوقی واسه زنده موندن ندارم🖤😭🖤

خدایا به جوانی ام قسم شوقی واسه زنده موندن ندارم🖤😭🖤
دیدگاه ها (۲)

می دونم کسی دوسم نداره..😔💔

لعنت به من که با تمام وجود دوست داشتم💔😭💔

خب بالاخره بازش کردم🙂👍اسلاید دوم خیلی جایی قشنگه و خوبیه تو ...

برای زنده موندن موزان صلوات بفرستید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط