دیروز رفتیم رستوران، بعد من با یه لباس ساده و بی ارایش رف

دیروز رفتیم رستوران، بعد من با یه لباس ساده و بی ارایش رفتم.....کل گارسون ها یه حدی کراش بودن ادم میخواست براشون بمیره(یکی شبیه هری پاتر بود) فقط میخواستم خودمو از طبقه بالا رستوران بندازم پایین🥲💔
دیدگاه ها (۵)

جهنمیا اعلام حضور کنن! بنده یه حیوان خزنده هستم🥲🤌🏻💔

«کپشن موجود نیست»

ای قلبممممممممم گرفتتتتتتتت 🥲🤌🏻🤌🏻🐢

وای حق😂

part39رفتم تو اتاق میخواستم موهامو شونه کنم که ویلیام اومد. ...

پارت 8(پارت قبلی اشتباه نوشتم پارت 6 اما پارت 7 عهرزی: راستی...

BTS

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط