🔴نظر اردشیر زاهدی درباره وکالت دادن به خاندان پهلوی
🔴نظر اردشیر زاهدی درباره وکالت دادن به خاندان پهلوی
🔹زاهدی میگه اینا هیچکدوم به درد ایران نمیخورن
🔹زاهدی میگه اینا هیچکدوم به درد ایران نمیخورن
- ۱.۷k
- ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط