از اون بدتر بودی🥲

از اون بدتر بودی🥲
این اهنگ>>>>>
دیدگاه ها (۱)

هعییی💔🖤

🥹✨

این اهنگ🥹🛐

هرچی بگذره بلیطش خیلی گرون تر میشه🙂

کاش بودی بازم با حرفای دلمون اهنگ میساختی...🙂💔

اون اهنگ فقط یه اهنگ نیست

من مطمئنم ادیت کایزر با اهنگ ایرانی ندیده بودی😂💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط