گل شقایق

متنفر بودن از دیگران یه طرف
از خودم وقتی نمره بد میگیرم یه طرف🤏🤡
دیر فعالیت میکنم چون امتحانات تو دهنمه😛
دیدگاه ها (۰)

گل شقایق

گل شقایق

گل شقایق

گل شقایق

@ghalabb_siah دوستان گل این آیدی مال یکی از فالوورامه تو روب...

سلام عشقای خودم نانازا اگه نیستم این چند رو بخاطر امتحاناس ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط