چقد تو خلوتم،زار زدم...!😅🖤

چقد تو خلوتم،زار زدم...!😅🖤
دیدگاه ها (۱)

خیلی منتظر نشستم،که بیایی دوباره...:)😪💔

یا خود زنی مُکُنم،یا خود خوری خودکشی... :)🥺💖

خوم بومَه،نَظره چَووت... :)🤌💖

یآروم،بِه دِل سیلوم نِکرد...!🖤🥀

عزیزم زار زدم

زار زدم با این ادیت🫠:]

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط