#نآبـــود كُن #چيزیو كِ #نآبودِت ميكُنِع!️

#نآبـــود كُن #چيزیو كِ #نآبودِت ميكُنِع!️
دیدگاه ها (۰)

دنده ۱ با ناز دنده ۲ با گاز دنده ۳ سر گاز دنده ۴ ته گاز ...

گاهی وقتا با هیچ دردی با مسکن آروم نمیشه 🚬

در حیا هوی این شهر شلوغ جوانیم ام را گم کرده ام 🥲🥀️

راکفورد با سلطان جاده😘لاستیکا رو بگا داد😂

- نآبـــود كُن چيزیو كِ نآبودِت ميكُنِه.!🖤

.• نآبـــود كُن چيزیو كِ نآبودِت ميكُنِع!️ 🖤🥀.

نآبـــود كُن چيزیو كِ نآبودِت ميكُنِع! 🤙🏻هرکی فالو کرد فالو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط