فقط نپرس...😭🖤🚶🏼

فقط نپرس...😭🖤🚶🏼
دیدگاه ها (۰)

من عاشق تو بودم....😭😍💜🖤🚶🏼آدم عاشق هیز نیست و...🖤🚶🏼💔

😅😊🖤💔😭.....

کسی که دوست داشتنتو حس کنه و تنهات بزاره ، نرو سمتش که بگی چ...

خیلی دلم پره....😭🤲🙏

چراهاشو نپرس.. 👀

چیزی نپرس😂

دوستت دارم.. نمی‌دانم... چرایش را نپرس.. اتفاقی دل سپردم.. م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط